søndag den 26. april 2015

Jeg tegner mit liv #2

Læse flere bøger på én gang



Jeg laver egentlig denne serie med at tegne min dagligdag for at vise, at selvom man har en autismediagnose (aspergers syndrom), så kan man godt på nogle punkter ligne et rigtigt menneske. Jeg ved dog ikke rigtigt med dagens indlæg. Engang spurgte jeg en gruppe af unge mennesker, der også godt kunne lide at læse, om hvor mange bøger de kunne holde styr på at læse af gangen? Svaret enstemmigt: eeeen, daah! Jeg følte mig som den største freak, for jeg læser... syv!
  1. "Afsked med almagten" Lars Sandbeck
  2. "Sexual Personae" Camille Paglia
  3. "Nicholas Qinns tavse verden" Colin dexter
  4. "Bowie" Marc Spitz
  5. "Opmålingen af verden" Daniel Kehlmann
  6. "Samlede digte" Goethe
  7. "Der klaine Drache Kokosnuss und die wilden Piraten" Ingo Siegner
Ude i siden kan du den næste uge stemme på, hvad du mener om, at jeg kan holde styr på op til syv bøger af gangen.

Ingen kommentarer: