søndag den 3. maj 2015

Jeg tegner mit liv #3

Jeg ved ikke længere om "Jeg tegner mit liv" handler om at vise, hvor meget jeg ligner normale mennesker, eller om hvor underlig jeg engang imellem kan være. Måske skyldes min tvivl, at jeg tit glemmer at normale mennesker også nogle gange kan være ret mærkelige. Hvorom det gælder, så har jeg i hvert fald en tendens til at tage en helt almindelig situation, som fx at se en andemor med sine små dunede ællinger, og derefter komme med en kommentar som folk finder stødende, forvirrende, kikse, mærkelig eller bare "hvor fanden kom den lige fra..."


3 kommentarer:

Hans Georg Lundahl sagde ...

Maa jeg godt tagge?

Where do my fellow bloggers have their readers?

Hvis ja, venligst linke til svaret under min meddelelse!

Anonym sagde ...

Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål .(det er mig der skriver, bare fra min telefon)

Hans Georg Lundahl sagde ...

At tagge fungerer paa hin maade:

1) nogen (i dette tilfælde mig) skriver et spørgsmaal og sit eget svar paa det i en meddelelse paa sin blog;
2) han eller hun tagger dem han gerne vil ha svar fra;
3) hvis de gør det har han svar der er lidt forskellige eller maaske meget forskellige fra hans eget;
4) de kan saa i deres tur tagge andre folk med.