søndag den 9. juli 2017

Til mine kære læsere

Kære Læsere.

Til september har jeg skrevet denne blog i seks år, og i den tid har indlæggene taget forskellige former. Da jeg startede, fungerede den nærmest som en dagbog, men gik efterhånden over til at være mere emnebaseret ud fra hvad jeg gik og oplevede. I takt med at jeg har fået det bedre er der dog sket det, at når problemerne træder i baggrunden, så tænker jeg mindre over deres eksistens. Jeg vil rigtig gerne skrive en masse velovervejede oplæg om hvordan aspergeroplevelsen kan variere alt efter hvordan man har det, men jeg har brug for JERES hjælp til hvad jeg skal skrive om.

Hvilke små eller store problemer går I og kæmper med til dagligt? Hvad vil I gerne vide mere om? Intet emne er for småt eller fjollet til at blive givet en chance, for det et tit de små ting der kan drive én til vanvid, men det er sjældent dem der bliver beskrevet i bøgerne.

Jeg vil være enormt glad hvis I vil hjælpe mig. I kan enten skrive en kommentar her nedenunder, eller I kan gå til min facebookside HER.

Eller måske synes I at det er på tide, at jeg stopper. Da jeg startede denne blog for snart 6 år siden, var jeg en af ikke særlig mange. I dag er der langt flere der enten skriver eller filmer deres oplevelser med aspergers, så måske min relevans er udløbet?

Jeg håber i hvert fald at høre fra rigtig mange af jer. På forhånd tak.

Hjertelig hilsen
Asperger-pige
Linda

2 kommentarer:

Hans Georg Lundahl sagde ...

Hvis du:
1) gerne skriver mere
og
2) mangler stoffer vedr. bloggens hovedevne, at ha Asperger
så føreslår jeg:
1) at du udvider evnet før bloggen til andre evner, f eks strikke uldsjaler eller læse manga eller hvad andet du nu intresserer deg mer før
eller
2) tar op en ny blog, til enten alminde evner eller andet specifikt.

OG at du linker til evt. ny blog på denne her!

Anonym sagde ...

Hej.

Jeg synes bestemt din blog stadig har relevans.

Noget jeg har problemer med/ikke forstår/synes er interessant/lidt af et mysterium, er relationer til andre mennesker.

På alle planer og niveauer...

Det er så meget kilde til undren og spekulation, og jeg synes det kunne være så spændende at høre mere om.
I det hele taget mere, men også andres erfaringer og oplevelser - hvad gør du/hvordan gør "man"?

Jeg synes det er hyggeligt at læse dine ord, for din måde at anskue tingene på, kan jeg tit genkende, og det er ikke så ofte jeg møder mennesker hvor jeg har det sådan.

Mange hilsner

Anne