tirsdag den 29. oktober 2013

Gummi Tarzan

Husker I ham her? Ivan Olsen? En rigtig lille slapssvans. Det viser sig, at det er mig. Jeg har i de sidste tre måneder døjet med min hofte, og min fysioterapeut har gang på gang masseret den, og jeg har lavet udstrækningsøvelser herfra og langt ind i Helvedet, men lige lidt hjalp det. I torsdags prøvede vi så en ny tilgang, og min fys prøvede at sætte mig til at lave nogle små lette styrkeøvelser. Det viste sig dog at jeg havde styrken som en gammel kone, hvilket er pudsigt, for jeg har stærke lår og stærke mavemuskler, men derimellem er den altså helt gal.

Jeg laver nu mine styrkeøvelser, og det hjælper ret godt, jeg var endda med til en dobbelttime i latin i går, hvor jeg plejer at gå hjem i pausen. Egentlig havde jeg lidt tænkt mig at tage tidligt hjem selvom smerterne ikke var der, for de varslede storm, og jeg havde ikke spor lyst til at blive fanget i Aarhus, hvis nu togene blev aflyst. Jeg kom dog til lige før pausen at sige, at jeg godt kunne tage den næste sætning, og så var jeg jo nødt til at blive, for at det ikke skulle se ud som om jeg stak af. Det endte med, at jeg ikke fik sætningen alligevel, men så var det i det mindste ikke min skyld.

Ingen kommentarer: