lørdag den 19. oktober 2013

Nyt format

Nu har jeg holdt et par dage fri, men jeg er stadig træt. Jeg er led og ked af oversættelser, men jeg har ikke noget valg, de skal laves. For at frigive mere energi til lektielæsningen, har jeg besluttet, at dette ikke længere skal være en daglig blog. Jeg ved ikke hvor tit jeg vil skrive, det kommer vel an på hvilke interessante eller tragiske ting der sker i mit liv.

Jeg vil savne at skrive dagligt, for i to år har det været så stor en del af mit liv, men jeg er ved at finde nyt indhold i tilværelsen, og jeg håber at I vil være glade på mine vegne. Jeg har delt en forunderlig rejse med jer, og jeg vil fortsat holde jer opdateret, men hvad der ligger foran mig er ikke sindsoprivende, livsændrende, åndeløst, det er bare helt almindelig hverdag. Vågne, træne, lave lektier, tage på uni, spise, tale med pædagogerne, se CSI og gå i seng. Jeg har skrevet om det hele, flere gange endda.

Bare rolig, jeg er en skør person, og skøre ting sker for mig, og jeg kommer derfra på skøre måder, så der bliver sikkert rigeligt med skøre historier at fortælle :)

Ingen kommentarer: