tirsdag den 26. november 2013

Prosit

Der findes mange gode undskyldninger for at blive hjemme fra skole mandag morgen. Man kan have lungebetændelse, salmonella eller åbent benbrud. Min undskyldning? Heftig nysen.

Da jeg vågnede havde jeg det helt fint, så jeg tog hen for at træne. Jeg må have fået træk mens jeg stod på løbebåndet, for pludselig begyndte jeg at nyse, og det var ikke noget lille diskret nys, det var en hel trompetsolo der sendte krampetrækninger gennem hele kroppen. I løbet af en time nåede jeg nok at nyse 20 gange, og hver gang var det så kraftigt, at jeg var bange for at tisse i bukserne.

Jeg er 28, og jeg føler mig ikke mentalt klar til at benytte Tena. Et bind kunne nok også langt hen af vejen få jobbet gjort, men stadig, jeg havde ikke lyst til at stå i Aarhus når uheldet var ude, så jeg blev hjemme på sofaen og brugte hele dagen på at nyse og pudse næse.

1 kommentar:

Krokodullen sagde ...

God bedring, og tak for dagens smil :-))