lørdag den 30. november 2013

Juleweekend

Her i denne weekend skal jeg på juletur med min mor. Jul? Hvad pokker skete der lige der. Jeg har været så optaget i dette semester, at jeg dårlig havde haft tid til sådan for alvor at registrere at julen er ved at være der. Jul? Jeg skal betale dobbelt husleje i december, hvordan i alverden skal jeg få råd til gaver? Men selvfølgelig skal der være råd til gaver, jeg er en gave giver, jeg elsker at give gaver. Normalt får jeg købt alle mine gaver i november, men ikke i år. Sådan lettere panisk fik jeg købt min mors gave, kun for at finde ud af, at jeg er løbet tør for gavepapir. Hvornår jeg skal købe de resterende gaver er jeg ikke helt sikker på, men jeg skal såmænd nok få det gjort.

Der er blevet pyntet til jul på mit bosted og det er sikkert fint nok, jeg regner bare ikke selv med at gøre det i år. Hvorfor skulle jeg det? Hele min lejlighed bliver alligevel pakket ned d. 14. december, og når jeg så flytter, så har jeg rigeligt der skal sættes op.

Så i første omgang nøjes jeg bare med denne juleweekend sammen med min mor. Jeg ser ikke min mor særlig tit, nogle gange om året. Vi taler heller ikke i telefon. Det er ikke fordi vi ikke kan lide hinanden, vi har det fint sammen. Hun følger mit liv gennem bloggen her, og jeg får et postkort eller en sms fra hende i ny og næ, og sådan fungerer det fint for os

Ingen kommentarer: