tirsdag den 1. juli 2014

Twitter

Jeg er ret optaget af journalist, forfatter og komiker Caitlin Moran. I løbet af de sidste par dage har jeg siddet og set flere interviews med hende på Youtube, og det stod klart, hvad jeg godt vidste i forvejen, at hun er en meget ivrig bruger af Twitter. 'Det er interessant' tænkte jeg, og gik ind og genoplivede min aldrig nogensinde brugte konto derinde.

Det er jo ikke sådan, at bare fordi man følger nogen på Twitter, at man så *puff* er har kontakt med hinanden, desværre. Heller ikke selvom man i en længere periode har haft et meget interessant, men helt imaginært, venindeforhold inde i mit hoved. Nå men anyhow, så er det alligevel ret interessant af følge hende, for da der vist ikke er alt for mange danskere der er fan af hende, så kan jeg nemt tyvstjæle hendes formuleringer og bruge dem efter eget for godt befindende.

At være på Twitter for kun at følge én berømthed føltes måske lige lidt for stalker-agtigt, så jeg skyndte mig at tilføje nogle andre, som jeg egentlig ikke er helt så interesseret i, bare for at det skulle se lidt bedre ud.

Ligeledes er der heller ikke nogen der følger mig, hvilket ligesom tager det sociale ud af det sociale netværk, og 99% af tiden er det ret kedeligt derinde, så hvis der er nogen af jer derude der forbarmer sig over mig, eller som generelt synes er lige så forfærdeligt et brud på rutinerne som jeg gør, så kan i skrive til mig på @LindaLarsen9 hvilket er et helt forfærdeligt navt, men pyt

Ingen kommentarer: