tirsdag den 16. juli 2013

Gået kold

Hvis man er deprimeret over billeder af sig selv og tænker ' klamme gås', så skal man bare sætte en film på med en gudeskøn skuespillerinde, og så skal man bare trykke pause vilkårlige steder, så får man det meget bedre.

Jeg var ikke inde på universitetet i går, for jeg er kommet til det punkt, hvor jeg simpelthen ikke orker mere. Det var en skam, at jeg ikke fik sagt ordentlig farvel til folk, men det er en af tingene jeg har måttet undvære socialt og har gjort, at det ikke har været en 100% succes.

Først gik det mig meget på, for jeg vil jo gerne klare mig godt i alt hvad jeg gør, men så erkendte jeg efterhånden at fiaskoer også er en del af livet. Ikke at det var en 100% fiasko, jeg kunne bare ikke klare så meget som jeg havde håbet.

1 kommentar:

Krokodullen sagde ...

Jeg synes, det er sejt, at du lytter til dig selv, og synes egentlig ikke, at det er en fiasko. Selvom jeg godt kan følge, at det føles sådan.