onsdag den 16. november 2011

Tidlige morgener

Jeg vågnede sent, eller ikke rigtig sent, for jeg vågnede kl 7, men det var sent nok til, at jeg blev stresset.

Jeg kan godt lide at stå op kl 5 eller 6, så kan jeg spise morgenmad, skrive et indlæg her og opdatere min dagbog, inden jeg går ned i Fakta og handler. Det er sådan jeg kan lide det, det er sådan jeg kan gøre det uden, at jeg bliver stresset.

Mine morgener er blevet mere stressende efter at Fakta er begyndt at åbne en time tidligere. Jeg ved ikke hvorfor jeg absolut skal være der når de åbner, men hvis ikke, så føler jeg at jeg kommer for sent, og så har jeg det skidt hele dagen, eller i hvert fald det meste af dagen.

Jeg kan lide mine lange stille morgener, der er der jeg får ordnet alle de ting der skal ordnes, og i dag kom jeg ikke tidligt op, så det krævede en stor overtalelse overhovedet at få skrevet dette her, og ordene kommer ikke så flydende som de plejer. Min dagbog er ikke blevet opdateret og det bliver den sikkert heller ikke før en gang i morgen. Det er mange ting jeg egentlig gerne ville have ordnet, men jeg kom sent op, så jeg kan ikke overskue det.

Jeg har mest lyst til at gå i seng igen.

Ingen kommentarer: