onsdag den 5. juni 2013

Eksamenstiderne

Så er eksamenstiderne endelig blevet offentliggjort. Dem har jeg ventet længe på, eller det har jeg som sådan ikke, for det har ikke betydet så meget for mig, men pædagogerne har spurgt mig minimum en gang om dagen de sidste 14 dage, og det har drevet mig en lille smule til vanvid, for jeg kan ikke lide at få spørgsmål som jeg ikke kan svare på.

Jeg skal op mandag morgen kl 8.25, som den aller aller første. Vi er to af de aller bedste der skal op den første dag, hvilket desværre godt kan komme til at sætte standarten.

Jeg er den eneste af dem jeg sådan går og omgås der skal op mandagen. Det føles lidt ensomt. Hvem skal passe mine ting når jeg er inde, hvem skal ønske mig held og lykke, og hvem skal ønske mig tillykke når jeg kommer ud? Faktisk er det største problem det med hvem der skal holde mine ting. Noter og den slags, kan godt bare få lov til at ligge udenfor lokalet, men min mobil lægger jeg ikke bare sådan lige fra mig, og jeg har heller ikke lyst til at lade den ligge hjemme, jeg vil jo straks have lyst til at skrive min karakter til Gud og hver mand. Okay, det er ikke noget problem at fortælle Gud min karakter, han kender den allerede før jeg gør, men når jeg kommer ud , så har jeg et stort behov for at dele karakteren med nogen, ligegyldigt om det går godt eller skidt.

Ingen kommentarer: