lørdag den 8. juni 2013

Hævede kirtler

Jeg vil simpelthen ikke være syg, ikke nu lige før eksamen, men mine kirtler er hævede, og jeg føler mig generelt lidt utilpas, men det kan også bare være eksamensstres.

Stresset, syg eller ej, senere i dag tager min mor og jeg væk på vores årlige hyttetur. Det er mig selv der valgte lige netop denne weekenden, for jeg hader i forvejen weekender, og denne weekenden, hvor jeg ikke kan stille andet op end at vendte på at skulle op til eksamen mandag morgen kl 8.25. Hvis jeg ikke har noget konkret ikke-eksamensrelateret at lave, så bliver jeg da fuldstændig bims.

Jeg tager af sted i dag, så jeg vender tilbage til bloggen tirsdag EFTER eksamen. Ønsk mig held og lykke.

1 kommentar:

Krokodullen sagde ...

Held og lykke, god hyttetur og god bedring :-)