onsdag den 12. juni 2013

Om at have en opsparing

Jeg fik lidt penge tilbage i skat her tidligere på året, og jeg var lidt i vildrede med, om jeg skulle bruge dem eller sætte dem ind på min opsparing. Stort set alle rådede mig til bare at bruge dem "for det havde jeg fortjent", Jeg satte dog nogle af dem ind på min opsparing, og det er jeg glad for i dag.

Jeg har tidligere boet i Randers i en lejlighed der hørte under Boligforeningen af 1940, som jeg ikke har haft andet end problemer med. Jeg flyttede for snart 1½ år siden, og så pludselig finder de ud af, at jeg skylder dem næsten 5000,- Først var jeg tilbage i mine bankpapirer for at være sikker på at de ikke snyder mig, for det var noget med at chefen neglede nogle af foreningens penge til sig selv. Desværre er det ikke helt umuligt. Beløbet er godt nok lidt højt, men det var virkelig også en dyr lejlighed. Tak skaberen, at jeg nu er flyttet derfra.

Nå, det er et surt beløb at skulle af med, men i det mindste har jeg pengene på grund af min opsparing og hvad der nu er tilbage af den.

Ingen kommentarer: