onsdag den 18. september 2013

Fodcreme mod bumser?

Jeg har lige været i svømmehallen for første gang siden før sommerferien. Det var rart, som det altid er, men det var også hårdt, for jeg er ude af træning.

Hvad der derimod ikke er så rart er alle de bumser jeg altid får af at være i svømmehallen fordi huden tørrer ud på grund af alt det vand, ironisk nok. Det hele ville nok hjælpe gevaldigt, hvis jeg havde en ordentlig ansigtscreme, men jeg har endnu ikke fundet en jeg er glad for.

Lidt i et desperat forsøg fandt jeg en fodcreme, som jeg smurte et tykt lag af i ansigtet før jeg tog af sted. Det var en ret underlig følelse, mine ansigtstræk virkede stive, og vandet prellede af på en uvant måde, men jeg tror at det hjalp, for jeg sidder nu og føler ikke nogen ubændig trang til at kradse mit ansigt af fordi det klør.

Ingen kommentarer: