søndag den 12. maj 2013

Ikke så godt

Der foregår noget på mit bosted, som jeg ikke kan få tillade mig at skrive om her, fordi det involverer andre beboere, men det påvirker mig rigtig meget, især fordi jeg føler mig svigtet af pædagogerne. Jeg fik den endelige besked onsdag, men siden har der ikke været nogen af de involverede pædagoger på arbejde, så det har været svært at snakke med nogen om.

Fredag brød jeg sammen, og jeg måtte have temmelig meget beroligende medicin. Det betød, at jeg kom til at ligge på sofaen hele dagen i går som en savlende grøntsag, fordi det aldrig lykkedes mig at vågne helt.

I dag er jeg stadig lidt ør, men arbejdsopgaverne hober sig op om ørerne på mig.

1 kommentar:

Krokodullen sagde ...

Øv, det lyder rigtig ubehageligt. Jeg ved ikke, hvis du har brug for at skrive om det, synes jeg, at det er okay. Du kan altid lade være at nævne navne. Men jeg kender det godt fra mig selv. Selvom jeg skifter navnene ud, er der stadig ting, jeg kan have svært ved at få skrevet om. Fordi jeg er bange for at komme til at udpege nogen som skurke.

Håber, det hele snart falder på plads, hvad end det må være.