søndag den 19. maj 2013

Om en solskinsdag

Jeg er ikke en stor fan af for megen varme, men nogle gange kan det nu være meget rart, især når der er lidt vind. Jeg burde have siddet og skrevet hebraisknoter ind på computeren, men det var så fristende bare at sidde i en stol udenfor. Selvfølgelig havde jeg min hebraiske grammatik liggende i skødet, men det gik så langsomt, at det mest var for syns skyld.

Problemet med at bo et sted som her er, at der hele tiden er nogen der holder styr på hvad man laver, enten fordi de kan se én eller fordi almindelig høflighed byder én at spørge hvad man laver. Det er ikke fordi pædagogerne dømmer mig, de synes jeg er super sej, men jeg dømmer mig selv gennem deres øjne, og jeg synes selv at jeg er doven

Det var ikke fordi jeg ikke fik lavet det jeg skulle, men det var ikke ret meget, og jeg følte at jeg burde have lavet meget mere, men i takt med at det bare blev varmere og varmere i løbet af dagen, blev jeg også mere og mere ugidelig. Min eneste trøst er at det bliver dårligt vejr om nogle dage, så jeg ikke skal konfronteres med så mange glade isspisende mennesker når jeg sidder og hænger over bøgerne og læser de samme ting som jeg har læst hunderede gange før bare for at lære det en lille smule mere udenad. Men indtil da, vil jeg lige tage et par dage ude så jeg kan lade batterierne op

Ingen kommentarer: