torsdag den 15. august 2013

hit med mine penge

Her i August er jeg jo begyndt selv at stå for min egen husholdning, hvilket betyder, at jeg ikke længere skal betale madpenge sammen med min husleje. Min kontaktperson og jeg meldte dette i god tid, men på grund af ferien, kunne de ikke nå at ændre det. Jeg fik dog at vide, at jeg ville få tilbagebetalt inden en uge. Der er nu gået 14 dage, og jeg har selvfølgelig ikke fået pengene endnu, selvom vi har rykket for dem, og det begynder at irritere mig lidt. Det er ikke så meget, at jeg har brug for pengene lige nu og her, der er mere princippet i det. Selvom det handler om brøkdelen af en øre, hvis ikke endnu mindre, så generer det mig, at de tjener rentepenge på MINE penge.

Er jeg smålig? Fandeme ja, for jeg ved, at hvis det var mig der ikke lige fik betalt min husleje til tiden, så ville de være knap så tålmodige. Jeg ved at jeg ikke kan stille det sådan op, jeg ved at der er en forskel, jeg forstår bare ikke rigtigt hvorfor, men okay, der er altså en forskel, og så lad gå, at hun sagde at der ville gå en uge, men nu er det en uge siden, at der var gået en uge, så ja, jeg bliver irriteret.

1 kommentar:

Michelle Nørgaard sagde ...

Hvor er jeg glad for, at jeg kom væk fra det sted!
- håber, du har det godt!