mandag den 12. august 2013

Om en ekstra time

I går var jeg på besøg hos en rigtig god veninde til frokost. Vi havde det rigtig hyggeligt, men jeg skulle jo også hjem på et tidspunkt, så vi gik ned til stationen hvor jeg købte billet, og så gik vi over på perronen. Da toget kom gav vi hinanden knus og sagde en masse søde ting, sådan som piger nu engang gør. Jeg skulle lige til at gå ind i toget, da jeg kom i tanke om, at jeg havde glemt at tage billeten i automaten fordi jeg havde så travlt med at snakke.

Jeg prøvede at skynde mig over efter den, men den var selvfølgelig væk. Det ville alligevel ikke have hjulpet meget, for toget var allerede kørt. Der var en time til at det næste tog gik, så vi gik en tur rundt i byen.

Det er egentlig meget hyggeligt at gå rundt i byen en søndag eftermiddag. Der er kun begrænset med mennesker og man kan rigtigt stå og se på viduesdisplayet. Der er ingen stres og ingen larm.

Vi gik så tilbage til stationen, og jeg måtte købe en ny billet, og denne gang var vi begge opmærksomme på, at jeg fik billeten med mig, og jeg kom hjem igen i god behold, omend en time senere og en time trættere end egentlig planlagt, men det var en god time som jeg er glad for at vi fik sammen.

Ingen kommentarer: