tirsdag den 6. november 2012

Travlt

I dag har jeg travlt, for travlt til at skrive et ordentligt indlæg.

I går var jeg så træt, at det gjorde fysisk ondt i mine øjne, så jeg droppede lektielæsningen og slappede af i stedet, hvilket var godt og tiltrængt, men her tilmorgen står jeg jo så bare tilbage med 7 sætninger der skal oversættes, så om ikke alt for længe tager jeg et tog, sætter mig ind på læsesalen og ser om jeg kan tage mig sammen til at lave det. Jeg vil jo så gerne være en god studerende, men nogle gange er jeg det bare knap så meget.

Jeg skal også mødes med min nye mentor tutor i dag, men først skal jeg lige have to timers mellemtime, hvor jeg kan få lov til at lave alle de lektier jeg lyster, men det er jo desværre bare efter den time hvortil jeg ikke har lavet mine lektier.


Ingen kommentarer: