lørdag den 20. oktober 2012

Om den første rigtige feriedag

Det er efterårsferie, så det kan simpelthen ikke passe, at jeg ikke kan tillade mig selv at holde ferie. Jeg har brugt hver eneste dag på at sidde foran computeren fra jeg står op kl meget tidligt om morgenen (normalt kl 4, men i dag allerede kl 3) og så til langt efter frokost. Jeg har slet ikke styr på hvor mange ord jeg har skrevet hver dag, for ud over blog, bogblog, kommentarer og mail, så har jeg også gang i to nye bloggerprojekter. To nye projekter, er jeg sindssyg eller hvad? Som om jeg ikke har nok i hvad jeg i forvejen har gang i. Nu er jeg i hvert fald gået i gang. Det ene er en kunstblog med de billeder jeg nogle gange får taget mig tid til at male, men det er ikke fordi det sker så tit, så der kommer nok ikke til at foregå så forfærdelig meget. Det andet projekt er indtil videre hemmeligt, ikke fordi der er noget spændende og mystisk over det, men jeg vil først se hvor godt det kommer til at fungere, så jeg ikke ender med at gøre mig selv komplet til grin.

Men i går sagde jeg stop. Universitetet starter igen lige om snart, og jeg skulle gerne have overskud til at holde den kørende helt til jul, så jeg slukkede computeren kl 10, og så måtte jeg ikke tænde den igen før her til morgen. Jeg lavede ikke noget spændende. Først trænede jeg, så lagde jeg puslespil (kanten, en flod og et slot), så læste jeg mit matematikbog færdig, og så så jeg ellers bare TV resten af dagen inden jeg gik tidligt i seng.

På grund af ferien holder jeg derfor blogfri hele weekenden.

Ingen kommentarer: