mandag den 11. marts 2013

Aflevering

I dag bruger jeg morgenen på at skrive min aflevering i eksegetisk litterærkritik. Jeg sidder med teksten om babelstårnet (gen 11,1-9/1. mos 11,1-9). Det går ud på, at teksten egentlig er to tekster der er skrevet sammen, og det skal jeg så argumentere for. Lørdag morgen arbejdede jeg koncentreret i fire timer, og jeg producerede nøjagtigt 1 side. Så er det at man kender universitetet igen, suk. Det er egentlig ikke nogen svær opgave, jeg gør det bare sværere for mig selv ved at insistere på at oversætte alting selv, og ved at jeg par tout vil lave min egen inddeling af teksten. Jeg tror at jeg tænkte, at jeg er autist, så det burde jeg kunne finde ud af, men efter fem forskellige skemaer over verber og handlingsmønstre er jeg stadig lidt forvirret, så jeg må erkende, at jeg ikke er nogen systemnørd.

Ingen kommentarer: