onsdag den 18. april 2012

Ødelagt af blod

Den sidste uges tid har været præget af meget voldsom selvskade, og jeg brugte et håndklæde som midlertidig forbinding, og ja, der kom meget blod på, men det var ikke lige noget jeg tænkte over, så jeg smed det bare til vask sammen med alle de andre håndklæder.

Hvad jeg ikke lige tænkte på var, at blod er noget forfærdeligt klistret stads, og da jeg tog det ud havde alle håndklæderne fået en underlig beige farve, så der var ikke andet for end at smide det hele ind i maskinen igen.

Farven er ikke forsvundet helt, men den er nu mest bare en syg gullig kulør.

Blod og andre proteiner bør vaskes af i koldt vand, det ved jeg jo egentlig godt, jeg har jo mange års erfaring i dette her, men når jeg har det så skidt, så er overskuddet der ikke lige til at gøre det der ekstra, og så er det at man ender med en hulens masse besvær.

Ingen kommentarer: