lørdag den 29. september 2012

På facebook

Det er ikke tit, at jeg poster to indlæg på samme dag, but here we go. Jeg fik jo så forfærdeligt meget ros af min skrivelærer, så min selvtillid er helt i top, og jeg føler, at jeg kan klare ALT. Tankerne begyndte derfor at spinde inde i mit hoved, hvilket enten runder ud i en fantastisk idé, eller til en fantastisk idé som alle andre ryster på hovedet. Nå, men i hvert fald fik jeg i går, lige før sengetid, så jeg ikke kunne falde i søvn af ren begejstring. Jeg tænkte, jeg skal da på Facebook, og hvorfor egentlig ikke, jeg har eksisteret i et år, og folk har trykket sig ind på siden 18,000 gange, mellem 50 og 100 gange om dagen.

Jeg faldt meget sent i søvn, så jeg kom sent op, og jeg skulle til brunch med en veninde, men nu er den klar, og jeg håber, at I vil "like", så jeg ikke står tilbage og føler mig lidt som et æsel med en lang næse.

Ingen kommentarer: